Ubuntu versions

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Fri Feb 22 16:34:14 GMT 2008

> Παιδια νομιζω οτι η επιλογη διανομης ειναι καθαρα θεμα το τι θελει να
> πετυχει καποιος.
> Απο οτι γνωριζω το Gnome και το KDE δεν ειναι απο τα ελαφρετερα γραφικα
> περιβαλλοντα.
> Το Xfce του Xubuntu ειναι το πιο καλο για περιπτωσεις υπολογιστων που οι
> δυνατοτητες τους ειναι σε χαμηλοτερα επιπεδα απο τα σημερινα.

Και να μην ξεχνάμε ότι μπορούμε να εγκαταστήσουμε οποιοδήποτε  window
manager θέλουμε,
είτε αυτά που βρίσκονται στα repos του ubuntu ή από μόνοι μας (από source).

Το Xubuntu κάνει πολύ καλή δουλειά σε παλιά μηχανήματα αλλά προσωπικά ήθελα
κάτι διαφορετικό
και έτσι μετά την εγκατάσταση του Xubuntu έβαλα για window manager το
Enlightenment 17 (E17).

Μ' αυτό θέλω να πω ότι οι επιλογές είναι πάρα μα πάρα πολλές και δεν
χρειάζεται να μένουμε στον
προεπιλεγμένο window manager της κάθε διανομής.

Και μάλιστα υπάρχουν άπειρα tutorials & howtos για το πως να εγκαταστήσετε
το χ ή ψ window manager.

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10