Euxaristw gia thn upostiri3h

Avgi Kyriazi avgikyriazi at gmail.com
Fri Feb 22 12:31:49 GMT 2008

Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και για το χρόνο που διαθέσατε στο
ερώτημά μου.

Η αλήθεια έιναι πως όταν αγόρασα το desktop που έχω πριν ενάμιση χρόνο
περίπου είχα υπ'όψιν να παίξω μαζί του. Και οι δυο γονείς μου και η αδερφή
μου χρησιμοποιούν αρχιτεκτονικά προγράμματα και δεν τολμούσα μέχρι τότε να
ανακατευτώ πολύ με τον υπολογιστή του σπιτιού από φόβο μην καταστρέψω
τίποτα. Για'αυτό και είναι σημαντικό για μένα να έχω τη δυνατότητα του dual
boot. To laptop μου έκαναν δώρο στη αποφοίτησή μου το επίταξε η αδερφή μου
για τη διπλωματική της και όποτε ο κύριος υπολογιστής του σπιτιού χρειάζεται
συνεργείο χρησιμοποιούν τον δικό μου.

Ίσως να ήταν ότι δούλευα τότε, ίσως να τεμπέλιασα, αλλά δεν "ανοίχτηκα" σε
άλλα λειτουργικά, παρ'όλο που είμαι ενθουσιώδης χρήστις του Mozilla Firefox
εδώ και χρόνια και το Open Οffice με γλίτωσε από το να δώσω ένα σκασμό λεφτά
για προγράμματα που χρειάστηκα μόνο σποραδικά.

Πριν από μερικές εβδομάδες όμως το Windows XP μου έφαγε περίπου 20GB
δεδομένα και δε μπορώ να τρέξω καν τα προγράμματα ανάκτησης που μου σύστησε
ένας φίλος κομπιουτεράς (δυστυχώς μένει στο εξωτερικό, αλλιώς θα
ταλαιπωρούσα αυτόν αντί για εσάς) γιατί το directory είναι απέθαντο ακόμα
και όταν προσπαθώ να το διαγράψω μέσω DOS.

Ήταν η σταγόνα που ξεχείλεισε το ποτήρι. Βαρέθηκα την blue screen of death.
Βαρέθηκα να είμαι τόσο άσχετη που για να πάω πίσω ένα directory στο DOS
έκανα επανεκίννηση στον υπολογιστή. Βαρέθηκα να είμαι ο Steve Wozniac μεταξύ
των συναδέλφων μου μόνο και μόνο επειδή ξέρω για την λειτουργία σε safe
mode, τι είναι firewall και σε τι χρειάζεται, γιατί είναι απαραίτητα τα
anti-spyware προγράμματα. Βαρέθηκα να μην ξέρω καν πως να μπω στο IRC.

Εφόσον λόγω του directory-ζόμπι πρέπει να κάνω επανεγκατάσταση στα Windows
έτσι κι'αλλιώς, αποφάσισα στα γεράματα να κάνω μια νέα αρχή. Σας παρακαλώ να
έχετε υπομονή μαζί μου. Η τελευταία φορά που χρησιμοποίησα γραμμή εντολών
ήταν όταν ήμουν στο δημοτικό και φόρτωνα στο DOS το Gorilla Gorilla. Πολλά
πράγματα που για σας μπορεί να είναι αυτονόητα για μένα είναι μυστήριο. Ήδη
δε μπορώ να καταλάβω ούτε τα μισά από τις τεχνικές ερωτήσεις που έχουν
υποβάλλει άλλα μέλη, πόσο μάλλον τις απαντήσεις.

Αυτός είναι και ο λόγος που πήγα κατ'ευθείαν στη λύση των βιβλίων. Αλλά και
εκεί χρειάζομαι την συνδρομή σας, γιατί πήγα χτες στον Ελευθερουδάκη και δεν
είχε τίποτα σε Linux, και δεν ξέρω σε ποιό άλλο μαγαζί να κοιτάξω.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Ήδη αισθάνομαι καταϋποχρεωμένη. Μου δίνετε
πολύ κουράγιο και μόλις ξεμπερδέψω με το backup και πάω τον υπολογιστή στο
συνεργείο (προβλήματα με το DVD burner), με τα βιβλία στο χέρι θα βουτήξω
στα νερά του open source.