no sound

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Feb 21 18:49:23 GMT 2008

stathis78 wrote:
> καλησπερα,
> Τα δοκιμασα ολα, δυστηχως δεν γινεται τιποτα.Εκανα καινουργιο user κοιταξα
> τα permission. τζιφος. Ανοιξα σε τερματικο το alsa mixer ολα δειχνουν σωστα,
> επισης εαν ανοιξω τερμα το μικροφωνο ακουω κανονικα τους ηχους απο τα ηχεια
> καθως και ολα τα παρασιτα και τους μικροφωνισμους.
> Εψαξα λιγο στο ubuntu forum και βρηκα το εξης:
>
> http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=697783&highlight=alsa
>
> θυμαμαι οτι λιγες μερες πριν το προβλημα ειχα εγκαταστησει απο την
> προσδιαφαιρεση το virtuall box αλλα δεν φανταστηκα οτι εχει να κανει με το
> [...]
Δεν θυμάμαι από τη συζήτηση αν στο πρότεινε κάποιος άλλος, αλλά στο
ubuntu για να έχει κάποιος χρήστης ήχο χρειάζεται να ανήκει σε κάποιο
group (το audiο, με id 29)
Έλεγξε με την εντολή id <username> σε τι group ανήκεις. Αν δεν ανήκεις
στο audio group, αυτό είναι το πρόβλημα σου. Το λέω αυτό ειδικά μια που
μιλάς για virtualbox επειδή, αν θυμάμαι καλά στην εγκατάσταση του
virtualbox πρέπει να δημιουργήσεις ένα group και να βάλεις τον εαυτό σου
σε αυτό. Μπορεί από κάποιο λάθος να έβαλες τον εαυτό σου μόνο σε αυτό το
group και να έφυγες από τα άλλα.
Επίσης το ubuntu δεν βάζει από default τους νέους χρήστες στο audio
group οπότε και αυτό που έκανες να δημιουργήσεις νέο χρήστη δεν λύνει το
πρόβλημα σου.

Γενικά συνίσταται να έχεις τα ακόλουθα group:

20 (dialout), 24 (cdrom), 25 (floppy),  29 (audio), 44  (video), 46
(plugdev)

αν δεις με την id ότι δεν ανήκεις σε αυτά, δώσε μια εντολή όπως:

sudo usermod -aG 20,24,25,29,44,46 <username>

κάνε logout-login και αν ήταν μόνο αυτό θα έχεις ήχο.