Re: Έχετε δοκιμάσει XFS για την κατάτμηση του σκληρού δίσκου;

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Feb 21 08:31:58 GMT 2008

On 2/20/08, Nikos Alexandris <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> wrote:
> Έχετε εμπειρίες με το xfs σύστημα αρχείων;
>
>  Φαίνεται από τις περιγραφές να προσφέρει πολλά θετικά και κάποιους
>  περιορισμούς φυσικά.
>
>  Αναρωτιέμαι αν αξίζει τον κόπο ο πειραματισμός και αν τελικά "προσθέσει"
>  ταχύτητα στη λειτουργία του υπολογιστή (μιας και η ταχύτητα ανάγνωσης/
>  εγγραφής του σκληρού δίσκου είναι από τα πλέον σημαντικά στοιχεία).

Με συντομία, ναι. Υπάρχει ένα λίγο παλιό άρθρο που ίσως σε ενδιαφέρει:
http://www.debian-administration.org/articles/388
Όταν το είχα διαβάσει και δοκίμασα κάποια πράγματα, το βρήκα ακριβές.

Έχει και on-line dump, έχει και on-line defragmenter.

Όλα μου τα συστήματα πλέον είναι σε XFS εδώ και κάποια χρόνια. Δεν έχω
έχω κανένα παράπονο και ποτέ δεν έχασα δεδομένα.

Ο μόνος "περιορισμός" που έχω βρει προσωπικά σε σχέση με το ext2/3
είναι ότι δεν υποστηρίζει filesystem shrinking.