Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Wed Feb 20 16:52:16 GMT 2008

2008/2/20 Chris Pantazis <xpanta at sch.gr>:
>  Η εγγραφή είναι δωρεάν, άλλα η διαγραφή κοστίζει 300�. Αν σε ενδιαφέρει
>  ακόμα πες μου να σου στείλω ένα τραπεζικό λογαριασμό για την κατάθεση,
>  και την επομένη της κατάθεσης θα έχεις διαγραφεί...
>
>  Ευχαριστώ για το χρόνο σου.
>  Χρίστος

Αυτό μπορεί να φαίνεται αστείο σε εσένα ή σε κάποιον που ασχολείται με
την κοινότητα για κάποιο διάστημα, αλλά για κάποιον που γράφεται για
πρώτη φορά στην λίστα και διαβάζει το μήνυμά σου (ή το διαβάζει στο
αρχείο της λίστας) σίγουρα θα δημιουργήσει πολύ αρνητική εντύπωση.
Οπότε σας παρακαλώ, σκεφτείτε λίγο τι στέλνετε πριν πατήσετε το κουμπί
της αποστολής :)

Είναι προφανές πως ο Νίκος δεν μπορεί να κάνει μόνος του την διαγραφή,
οπότε θα πρέπει να τον αφαιρέσει ο διαχειριστής της λίστας, στον οποίο
έκανα cc για το κάνει όσο ποιο σύντομα μπορεί.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info