FS A1630 and Fan Control

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Sun Feb 17 20:21:40 GMT 2008

Νίκο,

έχω στείλει ένα προηγούμενο μήνυμα με το ίδιο σχεδόν πρόβλημα.

Δεν έχω βρει λύση για τον Samsung R20.

Έχω όμως τον έλεγχο στη συχνότητα λειτουργίας των επεξεργαστών και όταν
τον θέτω σε "conservative" ή "powersave" ηρεμεί -- προφανώς όμως δεν
αποδίδει το ίδιο.

Τον ξεκουράζω όμως που και που... !

. Για να "αποκτήσεις" έλεγχο (cpu frequency scaling":

sudo dpkg-reconfigure gnome-applets

και απάντησε θετικά στην ερώτηση.

Έπειτα μπορείς παίζεις με τις συχνότητες από το "CPU Frequency Scaling
Monitor" το οποίο και μπορείς να προσθέσεις σε οποιοδήποτε πάνελ...
(δεξι κλικ σε κάποιο πανελ και το προσθέτεις).

.Αν υπάρχει κανείς που να ξέρει τα "μυστικά" ας τα μοιραστεί διότι είναι
ενοχλητικό όταν παλεύουν τα ανεμιστηράκια για πολύ ώρα.

--
Nikos Alexandris
.