Ubuntu CDs

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Sun Feb 17 12:55:42 GMT 2008

Οι επίσημες μακέτες είναι εδώ:
https://wiki.ubuntu.com/DIYMarketing#head-5a239d68fc9f649d770e31c3c101b3d0a9c7f053

Εάν κατεβάσεις κάποιο "hi-res" link και το αποσυμπιέσεις, θα δεις ότι είναι
φτιαγμένες
οι μακέτες με Adobe Indesign. Δεν συνοδεύονται με καμία άδεια χρήσης ούτε
αναφέρεται
πουθενά τίποτα στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Όσο για το linuxtracker.org ευχαριστώ για το link. Είναι πολύ ενδιαφέρον. θα
το δω.
Αλλά το κυριότερο πρόβλημα μου είναι ότι θα πρέπει να ανεβάσουμε τουλάχιστον
(αν όχι τα ίδια τα συμπιεσμένα αρχεία) τα download links (τα δικά μου) και
τα torrents
που θα δημιουργήσω στo linuxtracker σε κάποιο δημοφιλές χώρο. Και ο
καλύτερος χώρος
κατά τη γνώμη μου στην περίπτωση αυτή είναι το ubuntu-gr.org

Γιατί είναι κρίμα μετά από πχ μια εβδομάδα που θα ξεχαστεί το mail μου να
μην τα βρίσκει
κανείς ή να μην γνωρίζει την ύπαρξή τους.

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10