Re: Θέμα: Re: Συμμετοχή ubuntu gr στο 1ο συνέδριο κοινοτήτων ελλακ

madmetal madmetal75 at gmail.com
Sat Feb 16 16:18:10 GMT 2008

Σημερα σκεφτομουν αν υπαρχει επικοινωνια με τον υπευθυνο του προγραμματος ,
οποτε φυσικα αφου ειναι προθυμος ειναι οτι καλυτερο για την παρουσια μας..
Συμφωνω και με τον Σπυρο οτι πρεπει να γινει μια συναντηση εστω και στο Irc
για να οργανωθουμε.
Απο την μερια μου θα προσπαθησω να εχω ενα τευχος απο το Full Circle
μεταφρασμενο (ειτε το πιο προσφατο ειτε το πιο ενδιαφερον) .

υγ. η ημερομηνια ειναι πολυ καλη ωστε να σχεδιαστει αργοτερα ενα (το πρωτο?)
Ubuntu release party
υγ1. εγω προτιμω το μαυρο μπλουζακι , εσεις?

Στις 16/2/2008, Καινουργιάκης Γιώργος <kaingeo at yahoo.gr> έγραψε: