Re: Κατεστραμμένες (;) περιοχές στον (εξωτερικό) σκληρό δίσκο!

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Thu Feb 14 11:43:28 GMT 2008

Νομίζω υπάρχουν και κάποια ntfs tools.
Κάνε μια αναζήτηση στο Synaptic για ntfs tools.
Το τι ακριβώς περιλαμβάνουν μπορείς να το δεις στα man pages.
Εγώ τα χρειάστηκα για τον εξωτερικό δίσκο που χρειαζόταν ασφαλή
αποσύνδεση από τα windows (???) για να λειτουργήσει στο ubuntu.

Στις 14/2/2008, Simos Xenitellis <simos.lists at googlemail.com> έγραψε:

> Δες και τα testdisk, photorec,
> http://www.cgsecurity.org/wiki/Main_Page
> Υπάρχουν ως πακέτα στο Ubuntu.
>
> Σίμος

> είχανκάνει πριν από πολύ καιρό κάποια "παράθυρα - ΕΞ ΠΙ".
> υποκατάλογομε πολλά αρχεία.. με μπερδεμένους χαρακτήρες ως ονόματα αρχείων,
> καμίαένδειξη για το μέγεθος κ.λπ.
> γίγαδεδομένα ώστε να δοκιμάσω να διορθώσω το πρόβλημα με μια νέαμορφοποίηση.
> διορθώσουν"κατεστραμμένες περιοχές σκληρών δίσκων"   ...δίχως επιτυχία.

10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10