low dvd writing speed

Giannis Tsakiris giannis.tsakiris at gmail.com
Mon Feb 11 20:06:27 GMT 2008

'Εχω το NEC ND-2500A dvd recorderd. το μηχάνημα έχει δουλέψει για χρόνια
χωρίς προβλήματα. στα τελευταία δυο dvd που έχω γράψει, βλέπω στο k3b ότι
διαλέγει writing speed στα 4X. επισης δεν μπορώ να διαλέξω χειροκίνητα
κάποια άλλη πιο γρήγορη ταχύτητα. (μου δίνει επιλογές, "auto", 2.4X, 4X, και
"max"). τα δισκάκια που χρησιμοποιώ είναι τα verbatim dvd+r 16X. το
συγκεκρικενο μοντέλο dvd recorder υποτίθεται οτι γράφει dvd+r δισκάκια στα
8Χ (και αυτή ήταν η ταχυτητα που έγραφα ανέκαθεν...). Έχει ιδέα κανείς τι
μπορεί να προκαλεί αυτό το πρόβλημα? δυστυχώς δεν έχω αυτη την στιγμή άλλη
μαρκα δισκάκια να δοκιμάσω αλλά ούτως ή άλλως δεν θα ήθελα να αλλάξω τα
verbatim.