Re: Συμμετοχή ubuntu gr στο 1ο συνέδριο κοινοτήτων ελλακ

madmetal madmetal75 at gmail.com
Mon Feb 11 16:02:04 GMT 2008

και εγω πιστευω οτι καλο θα ηταν να εχουμε συμμετοχη εστω και απλη.
μπορουμε να δουλεψουμε 2-3 ατομα για να μεταφρασουμε πχ. το τελευταιο Full
Circle και να μοιραστει.
επισης επειδη σκεφτομαι να παραγγειλω ενα μπλουζακι με το λογοτυπο του
ubuntu αν υπαρχει ζητηση να κανουμε μια ομαδικη παραγγελια να εχουμε και
στυλιστικη ομοιομορφια..
ας ειναι τουλαχιστον το πρωτο βημα να γνωριστουμε ολοι καλυτερα και ως
κοινοτητα ubuntu-gr και ως ελληνικη κοινοτητα ελ/λακ.

Στις 11/2/2008, spiros <chek2fire at gmail.com> έγραψε: