Re: Totem και υπότιτλοι

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Sat Feb 9 11:31:31 GMT 2008

2008/2/9 Pavlos Ponos <ponospaulos at yahoo.gr>:
> Επειδή και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα αυτό που έκανα ήταν να αλλάξω την
> κωδικοποίηση των υπότιτλων σε CP1253. Mίλησα με τα παιδιά που έκαναν
> τους υπότιτλους και μου είπαν ότι ήταν σ' αυτήν την κωδικοποίηση...

Ποιο αρχαία κωδικοποίηση δεν θα μπορούσαν να βρουν.. καλή τύχη στο να
μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις τους υπότιτλους αυτούς στο μέλλον.

Το θέμα με του υπότιτλους έχει συζητηθεί εκατοντάδες φορές εδώ.
Υπάρχει σχετική σελίδα τεκμηρίωσης στο
http://wiki.ubuntu-gr.org/Wiki/Help/GreekSupport/Customizations. Αν
δεν είναι εύκολο να την βρείτε, προτείνετε που θα έπρεπε να είναι και
πως. Επίσης πριν κάνετε τέτοιου είδους ερωτήσεις, ψάξτε λιγάκι στο
δίκτυο. Αυτό το θέμα έχει συζητηθεί παντού εκατοντάδες φορές.

Σε όσους απάντησαν στον φίλο μας:

Θα γλιτώνατε χρόνο αν απλώς απαντούσατε με τον παραπάνω δεσμό. Έτσι θα
γινόταν προφανές ότι πρόκειται για κάτι που έχει ερωτηθεί πολλές
φορές. Εκτός και αν όσοι από αυτούς που απάντησαν έχουν άφθονο χρόνο
και διάθεση για να απαντάνε στις ίδιες ερωτήσεις ξανά και ξανά, οπότε
πάω πάσο.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info