[Bulk] Re: ALSA προβλημα για εγγραφή Skype

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Fri Feb 8 09:31:19 GMT 2008

Den eimai sigouros alla boreis analoga me efarmogi na exeis diaforetikes
kartes gia diaforetikes efarmoges .

anikse termatiko kai kane copy paste mia mia grammi pou dino sto txt
ektos apo tin teleutaia kai meta reboot .

katevase kai vale auto to skype
http://www.skype.com/intl/en/download/skype/linux/beta/

leitourgei kanonika me kamera kai ixo .

O/H Dimis2410 έγραψε: