Address Book σε USB Φλασάκι.

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Feb 6 10:59:40 GMT 2008

On Wed, 2008-02-06 at 12:34 +0200, Argiris Hatziemmanouil wrote:
> Γειά σας φίλοι μου.
> Μήπως γνωρίζει κάποιος τον τρόπο για να καταφέρω το εξής:
> Θέλω να έχω τις επαφές μου στο Kaddressbook (ή έστω σε κάποιον άλλον
> PIM Manager). Να τις σώζω στο φλασάκι μου και από εκεί να τις βλέπω
> και να τις χρησιμοποιώ σε όλους του υπολογιστές που έχω με Ubuntu.
> Δηλαδή η βάση που αποθηκεύει το πρόγραμμα να είναι το φλασάκι μου και
> όχι ο υπολογιστής μου.
> Κάποια πρόταση?

Υποψιάζομαι ότι χρησιμοποιείς ήδη IMAP για τη χρήση του λογαριασμού σου
από τόσους υπολογιστές (διαφορετικά με POP3 θα είχες προβλήματα
συγχρονισμού).

Αυτή τη στιγμή το GMail δεν προσφέρει τις Επαφές με κάποιο τρόπο (γενικά
οι επαφές είναι διαθέσιμες μέσω LDAP) και αυτό είναι κάτι που ζητάν οι
χρήστες. Υπάρχουν κάποια πακέτα που επιτρέπουν να βάλεις σε ένα φάκελο
του IMAP όλες τις επαφές (ως ειδική αλληλογραφία, ένα γράμμα ανά επαφή),
και το πρόγραμμα ηλεκ. αλληλογραφίας το μετατρέπει ως Διευθυνσιολόγιο.
Για παράδειγμα δες
http://kb.mozillazine.org/Sharing_address_books  (νούμερο 8).

Σίμος
http://planet.ellak.gr/