Re: Πόσοι έχετε 64μπιτο(υς) επεξεργαστή(-ες) και δεν έχετε ακόμη ubuntu 64-bit;

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Tue Feb 5 16:33:08 GMT 2008

Έχω το ubuntu 64bit από το feisty και μετά...
Από την ταχύτητα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα μόνα προβλήματα που έχω
αντιμετωπίσει είναι στις εφαρμογές, μερικές δεν υπάρχουν σε 64bit, για
υποστήριξη
flash στο webbrowser χρειάζεται κάποιο μικρό τέχνασμα, αλλά κατά τα άλλα
είναι όλα
άψογα.

Στις 5/2/2008, Nikos Alexandris <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de>
έγραψε:

> Η διαφορά στην ταχύτητα είναι το κάτι άλλο... !
>
> Διάβασα και τα προηγούμενα μηνύματα που έχετε στείλει στη λίστα. Συμφωνώ
> ότι πρέπει να "πιέσουμε" προς 64-μπιτ... !

10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10