Δημιουργεί προβλήματα ο πυρήνας "server";

spiros chek2fire at gmail.com
Tue Feb 5 14:03:18 GMT 2008

O/H george fragos έγραψε:
>   Πριν από λίγο κατάφερα να ξεπεράσω κάποια προβλήματα που εδώ και
> μέρες αντιμετώπιζα με το Gutsy!  Αναφέρω το περιστατικό στη λίστα
> ελπίζοντας να υπάρχουν συμβουλές ώστε να μην ξανασυμβεί σε μένα ή σε
> κάποιον άλλο χρήστη...
>   Η πρώτη εκδήλωση των προβλημάτων ήταν η αργή εκκίνηση του Firefox:
> δέκα έως δεκαπέντε λεπτα!  Η εκκίνηση της εφαρμογής από τερματικό δεν
> έδειχνε κάτι σοβαρό, το ίδιο και ο τερματισμός της.  Η ανάγνωση των
> log files (Σύστημα->Καταγραφές Συστήματος) δεν μου κίνησε υποψίες
> (άλλωστε, δεν είμαι και πολύ καλός στην αναγνώριση σφαλμάτων μέσω
> [...]
Αν κατάλαβα καλά στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεν ήτανε ούτε τυχαίο αλλά
και ούτε έγινε στα καλά καθούμενα αλλά λόγο μιας λάθος ενέργειας δικιά
σου.Από τι είδες η λύση του προβλήματος είχε μια λογική κάτι που είναι
κοινό σε όλα τα unix συστήματα.Σε αντίθεση με τα windows που η εμφάνιση
των προβλημάτων δεν έχουν καμία λογική και απλά συμβαίνουν.