Re: [Nautilus] Αποσύνδεση USB δίσκου - TechTeam Community

stam sblackjohn at gmail.com
Tue Feb 5 12:41:20 GMT 2008

καλημέρα παιδιά.
Ελπίζω να κατάφερα να δείτε το μύνημά μου.
Πρίν 10 μέρες περίπου φόρτωσα τα ubuntu 7.10 (σόρυ αλλά έχω ακόμη και τα xp
pro στον υπολογιστή μου).
Αντιμετοπίζω ένα προβληματάκι με το φθηνό πολυμηχάνημα που έχω lexmark
x1195.
Οι οδηγοί που υπάρχουν στο ubuntu δεν έχουν καταφέρει να το λειτουργήσουν.
Ούτε εκτυπώνει ούτε και σκανάρει.
Κάνω κάτι λάθος ή δεν υπάρχουν οδηγοί για το συγκεκριμένο  πολυμηχάνημα???

Επειδή είμαι τελείως αρχάριος στο παρών λειτουργικό και από αγγλικά είμαι
τούβλο, θα σας παρακαλούσα αν μπορείτε να με βοηθήσετε. Και αν γίνετε και
δεν είμαι βάρος , τα βήματα σιγά σιγά (στράτα... στρατούλα)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας

Σταμάτης
--
View this message in context: http://www.nabble.com/-Nautilus--%CE%91%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B4%CE%B5%CF%83%CE%B7-USB-%CE%B4%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%85---TechTeam-Community-tp15241636p15289332.html
Sent from the Ubuntu-gr mailing list archive at Nabble.com.