Ρυθμίσεις ήχου

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Sat Feb 2 03:18:27 GMT 2008

(Συγγνώμη αλλά δεν έχω το ελληνικό περιβάλλον!)

System > Preferences > Multimedia Systems Selector

Δοκίμασε να αλλάξεις το "Default Input" (είσοδος;)...

χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος.

.

Και ένα παράπονο (παρά του ότι δεν είμαι ιδιαίτερα ενεργός στις
μεταφράσεις):

Το "ρυθμίσεις σύλληψης ήχου" θα μπορούσε να είναι απλά "ρυθμίσεις
ηχογράφησης".

--
Nikos Alexandris
.