Ektypwtis HP Laserjet 1300 se US Robotics router

Nick Paraschou niparasc at gmail.com
Fri Feb 1 18:56:52 GMT 2008

Καλησπέρα,

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την εγκατάσταση του εκτυπωτή HP Laserjet 1300
σε τοπικό δίκτυο.

Στο δίκτυο είναι εγκατεστημένος ο router USRobotics ADSL2+ 4-Port και ο
εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος στον router με USB.

Η διεύθυνση του εκτυπωτή (έτσι όπως δίνεται από τον δρομολογητή) είναι:
http://192.168.1.1:1631/printers/hpLaserJet_1300

Έχω εγκατεστημένο το Ubuntu 7.10 και ακολούθησα τον wizard εγκατάστασης
στο System -> Administration -> Printing αλλά δεν είδα "φως" (ή μάλλον
"μελάνι").

Ποιο συγκεκριμένα, στο πρώτο βήμα του wizard στην επιλογή σύνδεσης,
επέλεξα το Other και στο Device URI που μου ζητήθηκε έδωσα την παραπάνω
διεύθυνση. Τα επόμενα βήματα κύλησαν ομαλά και βρήκα στην πολύ πλούσια
βάση με εκτυπωτές το ακριβές μοντέλο. Στη συνέχεια επέλεξα τους
recommended drivers και η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε. Όταν όμως έκανα κλικ
στο button για test page, δεν υπήρξε καμία απόκριση, ούτε από τον
εκτυπωτή ούτε και από το λειτουργικό (πιθανόν κάποιο μήνυμα λάθους).

Γνωρίζετε τι μπορεί να συμβαίνει; Μήπως χρειάζεται να ρυθμίσω κάτι μέσω
κονσόλας;

Στο ίδιο ακριβώς δίκτυο οι εκτυπώσεις γίνονται μια χαρά από Windows XP
στην διεύθυνση http://192.168.1.1:1631/printers/hpLaserJet_1300.

Ευχαριστώ,
Νίκος