RE: Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με 2 δίσκους

Dimitrios Politis d.politis at hotmail.com
Wed Dec 24 06:58:28 GMT 2008

> Date: Wed, 24 Dec 2008 01:21:37 +0200
> From: econlab at uom.gr
> To: panosgeorgiadis89 at gmail.com
> Subject: Re: Εγκατάσταση Ubuntu σε PC με 2 δίσκους
> CC: ubuntu-gr at lists.ubuntu.com
>
> Ρίξε μία ματιά εδώ
> http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=859 έχει οδηγούς για
> duble boot και σε βίντεο και σε εικόνα μορφή .
>
> O/H Panos Georgiadis έγραψε:

Καλημέρα φίλε Παναγιώτη... Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές να έχουμε.
Αυτό που ρωτάς το έκανα πριν ένα μήνα περίπου και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αρκεί φυσικά να μην μπερδευτείς και κατα λάθος στην διάρκεια τη εγκατάστασης πεις στο ubuntu να εγκατασταθεί εκεί που έχεις τα xp. Λογικά θα φοτρωθεί αυτόματα ο grub και δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Κατά το boot θα έχεις την επιλογή να ξεκινήσεις όποιο OS θες εσύ.

Φιλικά
Δημήτρης