Εγγραφή dvd με υπότιτλους

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Wed Dec 17 10:38:23 GMT 2008

ilias andronos wrote:
> Καλησπέρα
> Μήπως τυχαίνει κανείς να γνωρίζει πώς μπορώ να γράψω μια ταινία σε dvd
> αλλά να προσθέσω και τους υπότιτλους ώστε να τη βλέπω σαν αυτές που
> παίρνω από το dvdάδικο?? Οι υπότιτλοι είναι σε αρχείο srt.
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δοκίμασε το DeVeDe - έχει υποστήριξη για μετατροπή και mux-ing υποτίτλων
από ο, τιδήποτε video / subtitle format υποστηρίζει ο mplayer. Το
μειονέκτημα είναι ότι δε φαίνεται να υποστηρίζει language tagging των
subtitle streams οπότε δεν είναι προφανές ποια είναι η γλώσσα τους...
Έχω την εντύπωση ότι στο latest release έχουνε βάλει κάτι αλλά η έκδοση
που είναι διαθέσιμη στα repositories του Hardy δεν το κάνει :)

Φιλικά,
Απόλλων