Δεν μπορεί να κάνει Mount εξωτερικό δίσκο

Ilias Makris ilmakris at sch.gr
Fri Dec 5 17:09:52 GMT 2008

Στις 05-12-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 15:31 +0200, ο/η Brz20 έγραψε:

> Ουτε αυτο κανει boyz.Εχει αρχισει και μου την δινει το σκηνικο.Αντε να
> κανω copy paste 60GB τωρα.Μια ζωη δεν θα μου φτασει.

Δες τι αναφέρει το var/log/messages. Μπορείς να το παρακολουθήσεις με
την Παρακολούθηση Καταγραφών Συστήματος. Σύστημα -> Διαχείριση
Συστήματος -> Καταγραφές Συστήματος. Επέλεξε το messages. Βάλε τον δίσκο
και δες τι νέα μηνύματα σου βγάζει (νομίζω πως τα χρωματίζει πιο μαύρα
απο τα προηγούμενα οπότε τα βλέπεις και πιο εύκολα). Αυτό έκανα και εγώ
σε μια ανάλογη περίπτωση. Επισήμανα το επίμαχο μήνυμα, έκανα αναζήτηση
στο google αυτό το μήνυμα και βρήκα την λύση.