Re: Δεν αναγνωρίζεται η συσκευή μου αυτόματα στο Ubuntu Linux

george fragos fragos.george at gmail.com
Thu Dec 4 14:09:27 GMT 2008

  Πιστεύω ότι η πληροφορίες που δείνεις και η τέτοια αντιμετώπιση
παρόμοιων προβλημάτων είναι πολύ σημαντικές, αφού δυσκολίες
αναγνώρισης συσκευών αντιμετωπίζουν πολλοί χρήστες, νέοι ή παλαιοί!
Μάλιστα, έχω κι εγώ τέτοια προβλήματα που χρονίζουν και δεν ξέρω πού
να καταφύγω για να τα αντιμετωπίσω με επιτυχία και διάρκεια!

  Γιώργος Φράγκος.

Στις 4 Δεκέμβριος 2008 2:08 μμ, ο χρήστης Simos Xenitellis
<simos.lists at googlemail.com> έγραψε: