Κούπες

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Thu Dec 4 04:00:06 GMT 2008

Προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε " να αλλαχθεί" η σειρά της όλης
διαδικασίας, ιδίως αν πρόκειται για μεγάλη παραγγελία (κατά κανόνα,
παραγγέλνουμε, πληρώνουμε και παραλαμβάνουμε).
Δηλαδή, εφόσον υπάρχει μια συγκεκριμένη πρόταση (κούπες με το ελληνικό
λογότυπο linux ή κάτι άλλο),

- αναρτάται μια λίστα στην οποία ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δηλώσει
αν επιθυμεί να αποκτήσει ένα ή περισσότερα προϊόντα. Στη λίστα θα
περιέχονται και οι τιμές αποστολής εντός και εκτός Ελλάδας (τιμή για ένα
προϊόν και τιμή για κάθε επιπλέον προϊόν έως  ΧΧ ανά πακέτο αποστολής).
Στην τιμή πρέπει να περιλαμβάνεται και η συσκευασία
- καθορίζονται οι τρόποι πληρωμής (κατάθεση σε λογ/μό ή αποστολή του
ποσού μέσω webbanking, PayPal ή Moneybookers για ενδιαφερόμενους εκτός
ευροζώνης) και φυσικά πρέπει να υπολογιστούν τα έξοδα που παρακρατάει η
τράπεζα ή το PayPAl ή το Moneybookers.

Οι  καταχωρίσεις στη λίστα (και η αποστολή των χρημάτων) μπορούν να
γίνουν εντός προκαθορισμένης ημερομηνίας.

Η όλη πρωτοβουλία προωθείται από τα υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας
(λίστες ηλ.ταχ. ιστότοποι σε σχέση με το ubuntu ή το ελεύθερο λογισμικό,
κλπ).
Γίνεται η παραγγελία, παραλαμβάνονται τα προϊόντα και αποστέλλονται

Θα μπορούσες επίσης να συνεννοηθείς με το ελλακ, ώστε η όλη παραγγελία
να γίνει στο όνομα της ένωσης για λογιστικούς / φορολογικούς /
οργανωτικούς λόγους.

Ο μόνος κίνδυνος αν ακολουθηθεί μια τέτοια διαδικασία είναι να οι
παραγγελίες (για τις οποίες έχει καταβληθεί το ποσό από κάθε
ενδιαφερόμενο) να μην υπερβούν τον ελάχιστο αριθμό που έχεις
διαπραγματευτεί με την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή των mugs.
Σε τέτοια περίπτωση, είτε παρατείνεται η ημερομηνία εκδήλωσης
ενδιαφέροντος και πληρωμή του ποσού είτε επιστρέφονται τα λεφτά:-)).
Η λίστα μπορεί να μείνει  ανοικτή λχ για 2,3,4 μήνες έτσι ώστε να
μαζευτεί σημανικός αριθμός ενδιαφερομένων. Επίσης ανά τακτά χρονικά
διαστήματα, μπορεί να αποστέλεται ένα μήνυμα υπενθύμησης για να μην το
ξεχάσουμε(θέλετε κούπα; ακόμα δεν παραγγείλατε; βουρ στο χχχ για
παραγγελία:-))))!

Τέλος για ποια πνευματικά δικαιώματα μιλάμε; Φυσικά και το λογότυπο
προστατεύεται από το τις διατάξεις του νόμου περί πνευματικής
ιδιοκτησίας, αλλά η διανομή και τροποποίηση " πρωτότυπων έργων" σε σχέση
με το ελεύθερο λογισμικό επιτρέπεται.

My 0.000001 cent:-)
S.

O/H Stathis έγραψε: