Re: Κούπες...

Anghel angheldrake at gmail.com
Wed Dec 3 14:53:01 GMT 2008

Μάλιστα αυτό είναι ενδιαφέρον.. :) αν μπορέσουμε να καλύψουμε τα άτομα θα
καλύψουμε και το όλο κόστος υποθέτω. έχεις κάνει κάποια λίστα ; με άτομα;
όσα μίλησαν όσοι συμφώνησαν, ζήτησαν κούπες ; ( παρεπιπτόντως : αν έκανες
οποια/τέτοια λίστα .. σημείωνε και εμενα (2 κούπες (με το ουμπούντου-gr
logo)

Στις 3 Δεκέμβριος 2008 4:42 μμ, ο χρήστης Stathis
<diamond_gr at freemail.gr>έγραψε:

Regards,

Anghel.
(a.k.a Drakevr).