Κούπες

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Tue Dec 2 10:18:38 GMT 2008

Λυπάμαι που κατέληξε το θέμα έτσι.
Είχα βάλει στο forum ένα θέμα με διεύθυνση στο google docs να δηλώσουν
όσοι θέλουν αλλά όταν είδα την αρνητική αντίδραση, το έσβησα.
Απλά θέλω να ενημερώσω ότι όσα αντικείμενα πήρατε από εμένα, δεν έβγαλα
χρήματα.
Δεν πρόκειται να ασχοληθώ παραπάνω ένεκα της εξεταστικής Φεβρουαρίου.
Παίζει απίστευτο διάβασμα.

Αν παίζει κάποιος να τυπώνει mouse pad, ας το πεί στην λίστα γιατί
ψηνόμαστε αρκετά άτομα (δεν βρήκα κάποιον να το κάνει σε χαμηλή τιμή εδώ).

O/H nikos roussos έγραψε: