OFF TOPIC: Time out (περί Ubuntu)

Anna Krassa annak at uom.gr
Mon Dec 1 19:39:19 GMT 2008

Σίγουρα μπορεί κάποιος να βγάλει λεφτά αξιοποιώντας OOS.
Ένα λογισμικό με το οποίο ασχολούμαι, το Moodle, έχει αυτή τη στιγμή ένα
παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών (Moodle Partners) που έχουν αναπτυχθεί τα
τελευταία 3 περίπου χρόνια κι απ' όσο ξέρω πάνε πολύ καλά.

Η λογική τους είναι πολύ απλή. Δεν πουλάνε το λογισμικό, ούτε το
documentation του. Αν όμως κάποιος θέλει να μάθει να το χειρίζεται θα
πρέπει να διαβάσει. Αν είναι διατεθιμένος οκ. Αν όχι, πληρώνει για
εκμάθηση. Ή αν κάποιος δεν ενδιαφέρεται να μάθει ο ίδιος να το
χρησιμοποιεί, αλλά θέλει να προσφέρει κάποια μαθήματα (γιατί πρόκειται
για Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης) μπορεί απλά να αναθέσει σε κάποιον (επ'
αμοιβής) να του τα φτιάξει, να τα υποστηρίξει, ακόμα και να αγοράσει
χώρο για να τα στήσει.

Κάτι τέτοιο νομίζω ότι λίγο πολύ μπορεί να γίνει με όλα τα OOS.

annak

O/H Dimitrios Papadopoulos έγραψε: