ubuntu.gr -> linuxforum.gr ???

nikos roussos nikos at hellug.gr
Mon Dec 1 15:20:15 GMT 2008

On Mon, 01 Dec 2008 17:10:10 +0200
Ilias Paraponiaris <paraponiaris at yahoo.com> wrote:

> Ίσως τα πράγματα να μην είναι τόσο χάλια.
> Η papaki.gr δεν κατοχυρώνει αλλά διαθέτει domains οπότε ίσως το
> κατοχύρωσε στον εαυτό της για να μην το πάρει άλλος άσχετος. Ίσως λέω...
>
> Καταρχήν αν υπάρχει κάποιος που έχει ασχοληθεί με την κατοχύρωση του
> domain στο παρελθόν ας το πει.
>
> Δεύτερον μπορώ να αναλάβω εγώ από Τρίτη πρωί να το διερευνήσω το θέμα.
> Έως τότε πείτε ιδέες, τι καταλαβαίνετε, κλπ

αν το ubuntu.gr έδειχνε στο ubuntu-gr.org και άλλαξε πρόσφατα, μου φαίνεται
λίγο δύσκολο να έγινε απ' το papaki.gr κάτι τέτοιο. το πιο πιθανό είναι πως
το χει κάποιος ιδιώτης. και μάλλον θα πρέπει ο ίδιος να θέλει να μας
αποκαλύψει ποιος είναι γιατί δεν νομίζω πως οι καταχωρητές επιτρέπεται να
αποκαλύπτουν τέτοια στοιχεία.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3