Re: Κούπες

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Mon Dec 1 07:53:31 GMT 2008

Για τις κούπες γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλά άτομα που ενδιαφέρονται, αλλά δεν
θα ήταν καλύτερα να κάνεις και ένα post στο forum; Εκεί θα μπορείς να
οργανώσεις καλύτερα τις παραγγελίες.

Πάντως εκ πείρας (είμαι γραφίστας) γνωρίζω ότι οι κούπες για να τις πάρεις
σε συμφέρουσα τιμή θα πρέπει να τυπωθούν από τυπογραφείο που ασχολείται με
είδη δώρων (κούπες, αναπτήρες, στυλό, μπρελόκ) και η ελάχιστη ποσότητα που
μπορείς να παραγγείλεις είναι 100 τεμάχια.

Μην περιμένεις δηλαδή να σου τυπώσουν 20-30 τεμάχια... Και ξέχνα τη
περίπτωση εκτύπωσης κούπας σε φωτογραφείο (τους πας μια φωτογραφία και στην
τυπώνουν σε κούπα). Οι τιμές εκεί ξεφεύγουν επικίνδυνα και η ποιότητά τους
είναι χάλια.

Οπότε σου προτείνω να κάνεις post στο forum για να οργανώσεις καλύτερα τις
παραγγελίες σου και για να απευθυνθείς σε ακόμη περισσότερο κόσμο για να
πιάσεις το όριο των 100 τεμαχίων.

Για τη Μαρία:

Από τα γραφόμενά σου παρατήρησα μια εμπάθεια προς το Ubuntu (να μην μπαίνω
τώρα σε λεπτομέρειες), οπότε καλύτερα να διαγραφείς από τη λίστα, θα κάνεις
χάρη στον εαυτό.

Και τι άποψη είναι αυτή;

Εάν σκεφτόμασταν όλοι έτσι, τότε γιατί να τρώμε αφού έτσι κι αλλιώς θα
πεθάνουμε κάποτε...
--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10