Re: [Thelug] ΕΡΤ - Οπτικοακουστικό Αρχείο-Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα Linux/Unix

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sat Aug 30 16:56:25 BST 2008

2008/8/30 Tsabolov Sergey <econlab at uom.gr>:
> Δεν υπάρχει , μου έδωσες ιδέα θα ψάξω να το κάνουμε  , αν κάποιος έχει  ιδέα
> πως μπορεί να γίνει σελίδα για υπογραφές ας δώσει μία απάντηση .
>
> O/H Athanasios Velios έγραψε:
>
> Υπάρχει καμιά σελίδα για υπογραφές ή άλλη προσπάθεια; Έστειλα ένα
> προσωπικό μήνυμα αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα το αγνοήσουν.
>
> Θ.
>
> On Fri, 2008-08-29 at 22:18 +0300, Dimitris Diamantis - ftso wrote:
>

> Στις 29 Αύγουστος 2008 10:06 μμ, ο χρήστης Dimitris Diamantis - ftso
> <kotsifi at gmail.com> έγραψε:
>

>         Στις 29 Αύγουστος 2008 8:41 μμ, ο χρήστης Tsabolov Sergey
> [...]

Είναι απαράδεκτο! Το Δεκέμβρη του 2007 όταν είχαν πρωτοβγάλει στον
αέρα το site, υπήρχε το ίδιο ακριβώς κείμενο στις σελίδες τεχνικών
πληροφοριών. Ότι λσ linux δεν υποστηρίζεται. Μαζί με άλλα μέλη της
κοινότητας είχα αντιδράσει τότε στέλνοντας email διαμαρτηρίας και
δημοσιοποιόντας την απαράδεκτη αυτή κατάσταση στο blog μου και σε
διάφορα forum. Μπορείτε να δείτε τα σχετικά post και όλο το χρονικό
στις διεθύνσεις

http://ktogias.wordpress.com/2007/12/10/ert-archives1/

http://ktogias.wordpress.com/2007/12/23/ert-archives2/

Η δράση αυτή της κοινότητας προκάλεσε τότε το ενδιαφέρον του τύπου,
αλλά και τις αντιπολίτευσης όπως φάνηκε από τα σχόλια στο blog μου και
από το γεγονός ότι στα στατιστικά μου έπαιρνα hits από κλειστά forums
κομμάτων και παρατάξεων. Αναφέρω ακόμα ότι για αρκετές βδομάδες το
google στο λήμμα αναζήτησης "Αρχείο ΕΡΤ" έβγαζε πρώτα - πρώτα
αποτελέσματα καταχωρήσεις διαμαρτυρίας σε blogs και forums. Αποτέλεσμα
αυτής της κινητοποίησης ήταν η φράση "δεν υποστηρίζονται λσ linux" να
αντικατασταθεί από την φράση "λεπτομέρειες και οδηγίες για λσ linux θα
δοθούν στο άμεσο μέλλον", πράγμα που θεώρησα ένα είδος πρώτης νίκης
από μεριά μας και με έκανε να ελπίζω πως θα ενεργήσουν προς τη σωστή
κατεύθυνση... Δυστυχώς όμως διαψεύστηκαν οι ελπίδες μου. Τώρα που
πέρασε ο καιρός, ησύχασαν τα πράγματα, και τα κειμενα διαμαρτυρίας
εκτοπίστηκαν μετά το δεύτερο μισό της δευτερης σελίδας αποτελεσμάτων
του google για "αρχείο ΕΡΤ", κάποιοι θεώρησαν ότι το θέμα ξεχάστηκε
και μπορούν να επαναφέρουν τα πράγματα στην αρχική κατάσταση
αφαιρώντας το ψέμα που μας τάισαν από τις σελίδες τους και
αποκλείοντας μας πλέον εντελώς... Το δίκτυο όμως δεν ξεχνά τόσο εύκολα
και οι κοινότητες δεν πέφτουν σε λήθαργο... Προτείνω, όσοι θεωρούμε
ότι έχει κάποιο νόημα, να εξαπολύσουμε και πάλι ένα "βομβαρδισμό" με
αναφορές στα blog και τα site μας, σε forum, και ειδησεογραφικά sites
τόσο Ελληνικά, όσο και σε διεθνή στα Αγγλικά... Αν αυτοί νομίζουν ότι
ξεχνάμε και ότι μπορούν να μας κοροϊδέψουν, ας τους κάνουμε ακόμα πιο
πολύ και διεθνώς ρεζίλι. Να δούμε τι θα κάνουν όταν για δεύτερη φορά
γεμίσει ο ιστός με μηνύματα διαμαρτυρίας και η επίσημη σελίδα του
αρχείου θαφτεί και πάλι κάτω από αυτά στις μηχανές αναζήτησης. Τις
επόμενες μέρες, μόλις έχω λίγο χρόνο, θα στείλω εκ νέου μήνυμα
διαμαρτυρίας και θα γράψω εκ νέου στο blog μου για το θέμα.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.