Κρυφά αρχεία που φαίνονται σε προγράμματα εκτός nautilus. Λύση; CTRL+H

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Fri Aug 22 23:06:25 BST 2008

Δεν είναι ερώτηση. Περισσότερο είναι αυτά που βρήκα ψάχνοντας.
Είχα δοκιμάσει να εγκαταστήσω το amule. Δεν μου άρεσε όμως αφού δεν
δούλευε και το σούταρα. Άφησε όμως κατάλοιπο το γεγονός ότι όταν άνοιγα
προγράμματα πχ Firefox, αντιγραφικά DVD κλπ φαινόταν τα κρυφά αρχεία και
φάκελοι. Στο nautilus όμως ήταν κανονικά (εκεί έχει την επιλογή
εμφάνισης κρυφών). Ψάχνοντας βρήκα ότι αυτό γίνεται και με το CTRL+H.
Οπότε πήγα στα λοιπά προγράμματα και πάτησα τον συνδυασμό των πλήκτρων.
Εξαφανίστηκαν όλα τα κρυφά.

Βασικά αυτό μου έσπαγε τα νεύρα γιατί όταν ήθελα να σώσω κάτι στο home
από τον firefox, εμφανίζονταν όλα τα κρυφά και έσερνα την μπάρα μέχρι
τους φανερούς φακέλους. Ομοίως με την αντιγραφή DVD από τον δίσκο.