Thunderbird και κουμπί επόμενου-προηγούμενου

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Fri Aug 22 14:52:36 BST 2008

Μάλλον εγώ δεν το περιέγραψα καλά. Όταν ανοίγω το Thunderbird έχω την
λίστα με τα μαιλ. Έχω βγάλει την προβολή. Είναι κατάλοιπο από Outlook
αλλά με βόλεψε καλύτερα έτσι. Πρέπει να πατήσω 2 φορές επάνω στο μαιλ
για να έχω την προβολή. Από αυτό το σημείο θέλω να πηγαίνει στο
προηγούμενο-επόμενο. Τα βελάκια εδώ δεν δουλεύουν. Και τα κουμπιά σε
αυτό το σημείο λένε για το μη αναγνώσιμο μαιλ.

O/H Konstantinos Togias έγραψε: