Κομπολόγια έτοιμα, ρώτησα και μπεγλέρια

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri Aug 22 09:58:42 BST 2008

On Tue, 2008-08-19 at 18:31 +0300, Stathis wrote:
> Γειά σας,
>
> Όπως μαρτυράει ο τίτλος, τα κομπολόγια είναι έτοιμα. Δείτε στην φωτό:
>
> http://www.imageshack.gr/view.php?file=murg2pmi8f8s8h7z14us.jpg
>
> Δείτε λίγο στο αρχείο:
> http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pSl6Utfw2WrwmKx0iId8CGw&hl=en
>
> Επικοινώνησα με τους περισσότερους. Για Αθήνα, για να αποφύγουμε τα
> μεταφορικά, προτείνω να τα στείλω σε ενα και να τα μοιράσει. Επίσης το
> ίδιο και με Κρήτη.
> Μου υποδείξατε ότι στα ΕΛΤΑ κυκλοφορούν προπληρωμένα κουτάκια
> ανεξαρτήτως βάρους. Οπότε μάλλον για εκεί την βλέπω την δουλειά.

> [...]

Παρατηρώ ότι σε ΑΘήνα είμαστε οι:
Κωνσταντίνος Τόγιας 10
John Fakinos 10
Βασίλης Γιαννάκος 5
Ηλίας Παραπονιάρης 10
Βαγγέλης Τάτσης 5

Εγώ, ο Ηλίας Παραπονιάρης, κατοικώ στον Βύρωνα (ψηλά προς Κατεχάκη) και
δουλεύω 9-4 Μεσογείων & Κατεχάκη (περίπου). Για όσους τους βολεύει να τα
παραλάβουν από την δουλειά μου μπορώ να αναλάβω να τα παραλάβω εγώ. Δεν
μπορώ βεβαίως να κάνω παραδόσεις... Από την άλλη θα μπορούσαμε να
κανονίσουμε έναν καφέ ένα απόγευμα στο κέντρο (Κοραή, Κολωνάκι,
Εξάρχεια, κλπ). Επίσης σημειώνω ότι από αρχές Σεπτ θα λείπω διακοπές,
οπότε είτε το κανονίζουμε άμεσα είτε από τέλος Σεπτ, είτε το αναλαμβάνει
άλλος.
Παρακαλώ απαντήστε και αν θέλετε στείλτε μου μόνο στο
paraponiaris at yahoo.com τα τηλ σας να μιλήσουμε.

ΥΓ: Στάθη θα μας δώσεις λογαριασμό να σου βάλουμε τα λεφτά με internet
banking?