10 δύσκολα σημεία για νέους χρήστες Ubuntu

Pavlos Ponos ponospaulos at yahoo.gr
Mon Aug 18 09:21:08 BST 2008

O/H Dimitrios Papadopoulos έγραψε:
> 2008/8/17 Nikos Alexandris <nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
> <mailto:nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de>>
>
>     10 δύσκολα σημεία για νέους χρήστες Ubuntu, άρθρο-κριτική του Mike
>     Reed
>     (στην Αγγλική προφανώς).
>     http://www.linux.com/feature/139214
>

> Δεν άφησε και τίποτε. Και για να είμαστε ειλικρινείς έτσι είναι ακόμη
> η κατάσταση. Και τα προβλήματα εμφανίζονται πάντα στους αρχάριους
> χρήστες (πράμα που συμφωνεί με το νόμο του Murphy). Eίναι αλήθεια πως
> για  να φτάσει το linux να λειτουργεί σε οποιοδήποτε υπολογιστή χωρίς
> [...]
Θα σταθώ σε μερικά σημεία..:

Documentation: Νομίζω ότι υπάρχει. Και είναι αρκετά ικανοποιητικό.. Για
μένα τουλάχιστον.
Power and hibernation: Εδώ θα συμφωνήσω. Στο laptop σε κατάσταση
αναμονής δεν μπαίνει. Στον σταθερό κανονικά..
Sound configuration: Σοβαρά προβλήματα στο laptop αλλά όλα καλά στον
σταθερό. Αυτό το pulseaudio στον λαιμό μου κάθεται...
Building from source: Εδώ έχω το σημαντικότερο πρόβλημα. Έχω φτιάξει
κώδικες σε ένα project, πάω να το κάνω build και κατόπιν πακετάκι .deb
αλλά κάπου κολλάω..

Οι δυσκολίες πάντα θα υπάρχουν αλλά γι' αυτό υπάρχουν οι λίστες και τα
φόρουμ. Έπειτα εμάς μας αρέσουν τα δύσκολα...