[Bulk] Re: Πρόγραμμα

rizitis elahistos at yahoo.gr
Fri Aug 15 13:39:38 BST 2008

O/H annak at uom.gr έγραψε:
> Υπάρχουν κι άλλοι οδηγοί εδώ
> http://www.it.uom.gr/teaching/open/
>
> νόμιζα ότι την ιστοσελίδα την έχουμε ήδη δημοσιοποιήσει πολλές φορές.
>
> Πάντως το υλικό αυτό θα δωθεί και μέσω ηλεκτρονικών εξ αποστάσεως μαθημάτων από
> τον Οκτώβρη. Θα ενημερώσουμε φυσικά εκ νέου τη λίστα.
>
> ;-)
> annak

μην ξεχνάς ότι κάθε μέρα έρχονται πολλοί νέοι στο ubuntu και το linux
γενικότερα (όπως εγώ πχ- 6 μήνες)
που δεν έχουμε το back up το δικό σας...:)
ειδικά τώρα με το forum έχει ανοίξει πολύ ο κύκλος!

νομίζω ότι θα έπρεπε να ανοίξουμε ένα topic στο forum με λινκ από τέτοια
site όπως των πανεπιστημίων...
αλλά καταλληλότεροι για αυτό είστε εσείς ...