[Thelug] Εκδήλωση για την Ημέρα Ελεύθερου Λογισμικού (SFD) 2008 - Οργάνωση & Συμμετοχή

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Fri Aug 15 13:10:25 BST 2008

Θα μπορούσε να γίνει και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - γιατί όχι; Φυσικά
αυτό που χρειάζεται είναι ένα call για εθελοντές καθώς μια τέτοια
εκδήλωση θέλει τρέξιμο. Προσωπικά μπορώ να αναλάβω να βγάλω μια γενική
επίσημη ανακοίνωση στις λίστες και να φτιάξω κάποιο event στο facebook,
ίσως και κάποιο blog όπου θα γίνουν invite για να γράφουν τις
καθημερινές εμπειρίες μέχρι τη διοργάνωση όσοι θελήσουν να συμμετάσχουν.
Αλλά δε θα μπορώ να τρέξω για το συγκεκριμένο καθώς και κουρασμένος
είμαι λίγο από το τρέξιμο για το στήσιμο του linux lab αλλά και θα έχω
εξεταστική σε ένα ακριβώς μήνα.

Για να πω την αλήθεια έρχεται λίγο αναπάντεχη αυτή η προσφορά καθώς αυτό
που συζητήθηκε ήταν κάτι υπαίθριο με τη στήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Αλλά αφού προσφέρεται το Πανεπιστήμιο, it's OK.

Εγώ λοιπόν ως Thelug, αυτή τη στιγμή θέτω τα τρια εξής ερωτήματα σε
όσους παρακολουθούν τη λίστα!

o Ποιοι ενδιαφέρονται λοιπόν να συμμετάσχουν;
ο Ποιοι ενδιαφέρονται να τρέξουν για το event;
ο Ποιοι ενδιαφέρονται να τυπώσουν cd / dvd / φυλλάδια κλπ;

Όσοι θέλουν λοιπόν, ας αυτο-οργανωθούν και ας έρθουν σε επαφή με τον κ.
Μαργαρίτη για τις λεπτομέρειες - ημερομηνίες, αίθουσα, προβολείς κλπ.
Βέβαια σήμερα είναι 15 Αυγούστου οπότε δίνεται αρκετά μεγάλο χρονικό
περιθώριο στην απάντηση όλων. Αλλά καλό θα ήταν να μη καθυστερούμε και
τα αφήνουμε όλα τελευταία στιγμή.

Αυτά από μένα και περιμένω με αγωνία νεα από όλους ώστε να γίνει και το
κατάλληλο PR για το event. Αν είμαστε ΟΚ, σήμερα κιόλας το απόγευμα
φτιάχνω event στο Facebook και κάποιο blog, και η ανακοίνωση μπορεί να
βγεί αφού κανονιστούν οι λεπτομέρειες και "κλειδώσει" η πραγματοποίηση
της εκδήλωσης.

Καλές Γιορτές, χρόνια πολλά στις Μαρίες, Μάριους, Παναγιώτηδες, Παναγιώτες