Αποφυγή αυτόματης εισαγωγής ημερ/νίας στο Open Office calc.

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Thu Aug 7 23:59:16 BST 2008

On Fri, 2008-08-08 at 00:25 +0200, nikos yianaros wrote:

> Geia sas,
> isws tyflwthika alla egw den blepw problima. parakalw peste mou
> syntetagmenes (grammi stili). Auto pou ekana einai oti anoiksa to csv me
> gedit kai meta copy-paste sto open-office spreadsheet. Genoika to
> spreadsheet mou douleuei kalytera me copy-paste para me apeutheias
> anoigma...
>
> nick

Νίκο γεια σου.

Αυτή είναι ακόμη πιο εύκολη λύση. Αν δοκιμάσεις όμως να ανοίξεις το
αρχείο απευθείας με το OpenOffice θα επιβεβαιωθείς για το πρόβλημα που
ανέφερε ο Αλέξης.

Πάντως ανακάλυψα ένα λάθος (έτσι νομίζω): μια τιμή "683..5" ανάμεσα σε
πολλές τιμές χωρισμένες με κόμματα. Δεν θυμάμαι σε ποια γραμμή ακριβώς
είναι. Μπορεί τέτοιες τιμές να δημιουργούν προβλήματα με ημερομηνίες;

Φιλικά, Νίκος
--
Nikos Alexandris