Αποφυγή αυτόματης εισαγωγής ημερ/νίας στο Open Office calc.

Alexis Bitoulas albitoulas at yahoo.gr
Thu Aug 7 21:22:27 BST 2008

Στις 07-08-2008, ημέρα Πεμ, και ώρα 22:52 +0300, ο/η Nikos Alexandris
έγραψε:

> Γεια σου Αλέξη!
>
> Μπορείς να στείλεις το αρχείο (δεν έγινε η σύναψη στο πρώτο μήνυμά σου).
> Επίσης, αν δεν σου είναι δύσκολο, εκτός από την περιγραφή, γράψε ένα
> πρακτικό παράδειγμα με το πρόβλημα που έχεις.
>
> Νίκος

Συγνώμη παιδιά,

κεκτημένη ταχύτητα, ξέχασα να επισυνάψω το αρχείο.

Επίσης, να σημειώσω ότι κάποιες φορές δεν έχω την επιλογή να κατεβάσω τα
δεδομένα με άλλον τύπο αρχείου, όπως csv ή άλλον από τις διάφορες πηγές
στο δίκτυο.

Ευχαριστώ,
-
Αλέξης