Ερώτηση - Πρόταση για αναβάθμιση διανομής

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Wed Aug 6 13:58:58 BST 2008

Καλησπέρα,

Είναι γνωστό ότι κάθε 6 μήνες είναι καλύτερο να κανουμε καινουρια
εγκατάσταση παρά αναβάθμιση διανομής. Παρόλα αυτά χάνουμε τις ρυθμίσεις, τα
εγκατεστημενα προγράμματα κλπ. Εχω ένα Nokia N800 το οποίο την τελευταία
φορά που έκανα εγκατάσταση του καινούριου OS2008 έκανε κάτι πολύ έξυπνο.
Μέσα στο backup από τα foders emails etc κράτησε backup τα έξτρα
repositories αλλά και τις εφαρμογές που είχα εγκατεστημένες. Έτσι μετά την
εγκατάσταση του νέου ΟΣ ρώτησε αν θέλω να εγκαταστήσω τις εφαρμογές που
είχα, και αφού το αποδέχτηκα τις εγκατέστησε όλες. Έτσι είχα το καινούριο
λειτουργικό με τις εφαρμογές που είχα πριν χωρίς να χρειάζεται να κρατάω
λίστα και να πηγαίνω να επιλέγω μία μία κάθε φορά.

Η ερώτηση-πρόταση είναι αν ήδη υπάρχει κάτι τέτοιο και δεν το ξέρω ή αν δεν
υπάρχει κατα πόσο μπορεί να γίνει αυτό στο ubuntu και αν η πρόταση πρέπει να
γίνει upstream στο launchpad.

Φιλικά,
Ηλίας

Σημείωση1. το N800 έχει debian-based linux developed από τη Nokia και το
χρονικό διάστημα για αναβάθμιση του λειτουργικού είναι 3 μήνες.
Σημείωση2. κάθε φορά που εγκαθιστώ ένα σύστημα για να το φέρω στα μέτρα μου
χρειάζομαι αρκετές ώρες (την τελευταία φορά μου πήρε μόνο 4) και μερικές
εβδομάδες που θυμάμαι και άλλες εφαρμογές να εγκαταστησω.