Linux στον φορητό υπολογιστή

rizitis elahistos at yahoo.gr
Tue Aug 5 22:24:47 BST 2008

O/H contact at laptopforum.gr έγραψε:
> Τι είναι αυτό το linux που ακούμε συχνά ?πάρτε μέρος στις συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει για αυτό στον έξης σύνδεσμο.
> Βοηθείστε και εσείς με τις γνώσεις σας να μεγαλώσει αυτή η θαυμάσια κοινότητα εγκαθιστώντας δωρεάν την έκδοση linux που ταιριάζει στον φορητό υπολογιστή σας και εάν χρειαστείτε βοήθεια ,ζητήστε την από τους linuxαδες του laptopforum.gr
> Σας ευχαριστούμε

απο το Laptop Forum <http://www.laptopforum.gr/index.php>
http://www.laptopforum.gr/index.php
έλαβα το παραπάνω μήνυμα,
αυτό το μήνυμα το λαβαίνουν όλα τα εγγεγραμμένα μέλη.
βασικά το φόρουμ ασχολείται με αποκλειστικά με laptop και τα πάντα γύρο
απο αυτά.
νομίζω πάντως ότι ο τρόπος που προσεγγίζει το linux με αυτό το μήνυμα
είναι θετικός.
κάτι δείχνει να αλλάζει σιγά σιγά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας δεν
νομίζετε..?