Fwd: [Fedora-el-list] Re: Athens Digital Week.

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Sun Aug 3 15:59:10 BST 2008

On Sun, 2008-08-03 at 17:30 +0300, Nikos Alexandris wrote:

> Καλές προθέσεις να υπάρχουν και όλα τα άλλα λύνονται αργά ή γρήγορα.

Στις διαπροσωπικές σχέσεις η πρόθεση του ενός διαμορφώνει την στάση του
άλλου. Τι θέλω να πω: Έστω ότι τα μέλη της κοινότητας του Fedora ή
όποιας άλλης διανομής μας αντιμετωπίσουν με αρνητικότητα ή επιθετικότητα
ή καχυποψία. Η πρώτη μας ασυνείδητη αντίδραση είναι να πάρουμε θέση
άμυνας ή και επίθεσης, δηλαδή να αντιδράσουμε στην δράση, οπότε θα
έχουμε κλιμάκωση του αρνητικού κλίματος. Αν αντιθέτως συνειδητά και
ώριμα αντιδράσουμε με φιλική χειρονομία και χαμόγελο, αν δηλαδή δεν
ακολουθήσουμε την τάση εχθρότητας και αντιπαράθεσης αλλά προτάξουμε την
τάση φιλίας και συνεργασίας, είμαι σίγουρος ότι αυτή η τάση φιλίας και
συνεργασίας θα υπερισχύσει στο τέλος και το όλο κλίμα θα αντιστραφεί από
αρνητικό σε θετικό. Θα έλεγα μην ανησυχείτε, απλώς μην παρασυρθείτε σε
αντιπαραθέσεις δογματικού χαρακτήρα του τύπου ποιά διανομή είναι
καλύτερη ή σωστότερη, το οποίο είναι υποκειμενικό διότι ο καθένας έχει
άλλα κριτήρια, εμπειρίες, αντιλήψεις, προσδοκίες, ανάγκες.

Όλα αυτά βέβαια δεν ισχύουν μόνο στο Fedora-Ubuntu αλλά σε κάθε μας
διαπροσωπική επαφή, ακόμα και με μέλη της οικογένειας μας.