προβλημα με το forum?

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Sat Aug 2 22:11:40 BST 2008

On Sat, 2008-08-02 at 14:34 +0300, Konstantinos Togias wrote:

> Απο μένα δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα... Το συζητάμε λοιπόν απο Σεπτέμβρη.

Η ώρα είναι Σάββατο βράδυ (Κυριακή 00:02 για την ακρίβεια) και
διαπιστώνω για μια ακόμη φορά ότι το φόρουμ είναι κάτω, δεν ξέρω από τι
ώρα...:-( Τις τελευταίες ημέρες είναι και πάλι συχνά πεσμένο, παρόμοια
συμπεριφορά με τον Ιούνιο, παρότι είχε διορθωθεί τον Ιούλιο.
Δεν νομίζω ότι πρέπει να περιμένουμε κι άλλο, μέσα στον Σεπτ (αν όχι Αυγ
λόγω διακοπών) καλό θα ήταν όποτε ευκαιρήσουν οι pkst και bullgr να
συνεννοηθούν με τον Τόγια για την μεταφορά. Θα το ποστάρω και στο φόρουμ
όταν σηκωθεί