Ερώτηση καθηγητή μου...

Konstantinos Poulios poulios.konstantinos at googlemail.com
Sat Aug 2 21:25:39 BST 2008

On Sat, 2008-08-02 at 23:05 +0300, Stathis wrote:
> Νομίζω ότι προσπαθεί να βάλει πρόγραμμα που βλέπει κανείς τηλεόραση από το νετ. Έχουμε κάτι να προτείνουμε;
> Ευχαριστώ
> -----------------------------------------------------------------------------------
>
> προσπάθησα να παίξω ένα βίντεο από το δίκτυο, αλλά μετά τη φόρτωση στην
> επιφάνεια εργασίας δεν προχώρησε στην εγκατάσταση του file:
> /home/user/Επιφάνεια εργασίας/VeohSetup-3.9.6.1048.exe και το πρόγραμμα
> Totem έβγαλε ένα πινακάκι που έγραφε: "Η αναπαραγωγή αυτής της ταινίας
> απαιτεί την πρόσθετη λειτουργία application/x-ms-dos-executable decoder,
> [...]

(επειδή εγινε μια σχετική παρατηρηση στο τελευταιο μου ποστ, απο εδώ και
περα θα τυπώνω παντα κατω απο το προηγουμενο ποστ, ελπίζω να
συμφωνήσουμε ολοι σε αυτο)

Καλησπερα

αν αναφερεσαι σε βιντεο του veoh.com μπορει κανεις να τα κατεβασει με
ενα σκριπτ του παρακάτου τυπά:

http://theendofthelongestline.de/blog.html

το σκριπτ το κατεβαζουμε εδω

http://www.theendofthelongestline.de/veohget.tar.gz

και αφου το αποσυμπιεσουμε μπαίνουμε στον καταλογο

cd veohget

κι εκτελουμε

python vget.py <VeohID>

όπου <VeohID> το id που φαινεται στο URL του του βιντεο που θελουμε να
κατεβασουμε στην σελιδα του veoh.com

π.χ. για το βιντεο
http://www.veoh.com/videos/v6811251bKHJ5FxT

εκτελουμε

python vget.py v6811251bKHJ5FxT

το βιντεο κατεβαίνει στον ιδιο καταλογο όπου εκτελεσαμε την εντολη.

φιλικά

Κώστας