προβλημα με το forum?

Ilias Paraponiaris paraponiaris at yahoo.com
Fri Aug 1 14:20:34 BST 2008

On Fri, 2008-08-01 at 10:52 +0300, Athanasios Lefteris wrote:

> Το παρατήρησα και εγώ. Μάλλον κάποιο πρόβλημα με το hosting στο
> dreamhost που τα φιλοξενεί. Δοκίμασε ξανά αργότερα.
>
> --
> Αθανάσιος Λευτέρης
> http://lefteris.info

Μάλλον επανήλθαν τα προβλήματα, παρότι ο Ιούλης ήταν μήνας μεγάλης
βελτίωσης. Είχε συζητηθεί ότι από Σεπτ'08 ο ktogias θα το μεταφέρει στην
Πάτρα μαζί με το ubuntu-gr αφενός για να λυθεί το πρόβλημα
και αφετέρου για να μην γίνεται redirect από το προφανές
http://forum.ubuntu-gr.org στο opengr. Πάντως είναι σημαντικό ειδικά για
νέους ή υποψήφιους χρήστες να μην το βρίσκουν κρεμασμένο. Το
ξαναβλέπουμε από Σεπτ. αν μας δώσει το οκ ο ktogias