Ubuntu-gr Digest, Vol 22, Issue 40

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Mon May 28 13:55:05 BST 2007

On 5/28/07, Dimitris Fakiolas <dimifak at yahoo.gr> wrote:
> Εχω ένα πρόβλημα που εδώ και πολλύ καιρό  προσπαθώ και δεν μπορώ να το λύσω
> τα e-mails από το ubuntu-gr δεν μπορώ να τα διαβάσω γιατί οι ελληνικοί
> χαρακτήρες φαίνονται σαν ερωτηματικά μήπως θα μπουρεσε κάπιος να μου πει πως
> θα λύσω αυτό το πρόβλημα.
>
> χρησιμοποιώ  ubuntu 6 10
>
> ευχαριστώ

kai sto telefeo text filed sto telos simplirwse to email sou kai pata
"Unsubscribe or edit options". Vale to password soy. Kai apo thn lista
me tis epiloges pou tha deis sto "Set Digest Mode" vale to OFF. Pata
Submit my changes kai to provlima sou logika tha lithei. Einai gnosto
problima me to mailman.

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/