Αλλαγή ανάμεσα σε γλώσσες...

Sergios Tsabolov econlab at uom.gr
Sat May 26 15:29:13 BST 2007

Ευχαριστώ πολύ , το κατάλαβα τώρα.

Εχώ τώρα ένα μικρό προβλημα , σε ενα Dapper που είχα έστησα καποτε
ξαφνικα απο καπιο λάθος έχουν χαθει όλα τα εικονίδια απο το Desktop είχα
βαλει αρκετα αν φιμαμε καλά τότε , δλδ Ο Η/Υ , Εγγραφα , και άλλα
διαφορα και τους φακέλους που εκανε ο χρηστης , τα αρχεια δεν χάφικαν
αλλα το δεσκτοπ είναι άδειο δεν έχει κανενα αρχειο οθτε φάκελο οθτε
εικονιδια , πως το επαναφέρουμε στην αρχικη κατασταση ?

O/H Simos Xenitellis έγραψε: