Α! Και κάτι άλλο...

zackbam zackbam at yahoo.gr
Sat May 26 07:00:58 BST 2007

Όταν πατάω shut down, καταλήγω να φτάνω σε μία οθόνη(όχι με γραφικά) που
να λέει now shutting down, ή halting...(κάτι τέτοιο, δε θυμάμαι), και να
μη κλείνει ποτέ μόνο του... Χρειάζεται να πατήσω το κουμπί... Αυτό
βέβαια, νταξει δεν είναι και τόσο τραγικό... Αλλά να... Χρησιμοποιώ το
GShutDown... Και όπως καταλαβαίνεται, έτσι είναι άχρηστο... Έψαξα λίγο
στο google και βρήκα ότι αν έβαζα στο fstab μία επιλογή ακόμα στα
options(κάτι σαν on errors...), και μία άλλη στο modules
(lp
 apm)
, λέει θα διορθωνόταν το πρόβλημα...
Μία αλλαγή υπήρξε, δε λέω.. Απλά φάνηκε σα να απενεργοποιεί και τους
σκληρούς δίσκους... Αλλά και πάλι δεν έκλεινε! Τώρα τα έχω όλα όπως όταν
έκανα εγκατάσταση το ubuntu, και περιμένω να μου δώσετε τα φώτα σας!