Αλλαγή ανάμεσα σε γλώσσες...

zackbam zackbam at yahoo.gr
Sat May 26 06:48:20 BST 2007

Λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος πως καθορίζω με ποιά κουμπιά
θέλω να αλλάζει από ελληνικά σε english και αντίστροφα. Όταν έκανα
εγκατάσταση το ubuntu, ήταν τα συνηθισμένα από windows αριστερό
alt+shift. Αυτά είναι που θέλω να επαναφέρω! Στην πορεία κάτι έκανα με
αναβαθμίσεις-και system->language support, και δεν μπορούσα να αλλάξω
γλώσσα... Ώσπου βρήκα ότι πλέον αλλαγή γίνεται με δεξί+αριστερό alt!  Δε
λέω, καλό είναι, αλλά που να το συνηθίζω τώρα.... Έτσι σκέφτηκα να
ρωτήσω αν ξέρει κανείς από που αλλάζω και πως αυτή τη ρύθμιση!