Ellinikoi xaraktires se kapoio media player???

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Thu May 24 19:35:53 BST 2007

On 5/24/07, zackbam <zackbam at yahoo.gr> wrote:

> Λοιπόν, παραθέτω κάτι που διάβασα μόλις σε ένα link...

> />/ > κοστος μετατροπης.
> /
>
> Aν τα windows δε διαβάζουν utf8... δεν κάνουμε δουλειά! Ο σκληρός είναι
> εξωτερικός, και τον συνδέω συχνά πυκνά και σε windows...
> Όσο για το Audacious, δεν μπορώ να καταλάβω τί κάνω λάθος και δεν τα
> βγάζει.Γι'αυτό κάνω attach το printscreen...
>
> To beep media player στην έκδοση που έχω(αγγλική, 0.9.7) δεν μου δίνει
> αυτή τη δυνατότητα. Επισυνάπτω και αυτό το Printscreen

Στο bmp η επιλογή δεν βρίσκετε εκεί που δείχνεις με το screnshot, αλλά
στο προτιμήσεις ->Στα αριστερά επιλέγουμε πρόσθετα->Στα δεξιά (στο
πρώτο tab) πρόσθετο ήχου MPEG->προτιμήσεις->επιλέγουμε το tab τίτλος->
επιλέγουμε το convert non-UTF-8 id3 tags to UTF-8 και στο παράθυρο που ζητά
encoding βάζουμε iso8859-7.

--
Θάνος
http://alefteris.wordpress.com/