Ellinikoi xaraktires se kapoio media player???

zackbam zackbam at yahoo.gr
Thu May 24 18:59:41 BST 2007

Simos Xenitellis wrote:
> Στις 24-05-2007, ημέρα Πεμ, και ώρα 19:05 +0300, ο/η zackbam έγραψε:

> Ένας τελειομανής και πεισματάρης θα έκανε τη μετατροπή των 60GB σε
> utf-8, που είναι και επένδυση για το μέλλον των δεδομένων σου.
>
> Σίμος

Λοιπόν, παραθέτω κάτι που διάβασα μόλις σε ένα link...

>/ > το utf8. Ειναι και τα windows που δε διαβαζουν utf8 στο ταγκ. ΕΙναι και το
/>/ > κοστος μετατροπης.
/

Aν τα windows δε διαβάζουν utf8... δεν κάνουμε δουλειά! Ο σκληρός είναι
εξωτερικός, και τον συνδέω συχνά πυκνά και σε windows...
Όσο για το Audacious, δεν μπορώ να καταλάβω τί κάνω λάθος και δεν τα
βγάζει.Γι'αυτό κάνω attach το printscreen...

To beep media player στην έκδοση που έχω(αγγλική, 0.9.7) δεν μου δίνει
αυτή τη δυνατότητα. Επισυνάπτω και αυτό το Printscreen